Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen ''OKUSAM'' projesi, 2023-2024 eğitim-öğretim yılında Türkçe öğretmenlerimiz Gülay Kiraz ve Elif YEŞİL koordinatörlüğünde okulumuzda uygulanmaktadır.
_______________________________________________________________________________________ |
Okusam Projesi Mart Ayı Etkinlikleri
|
okusam-projesi-mart-ayi-etkinlikleri haberin devamı için tıklayınız... |
_______________________________________________________________________________________ |
OKUSAM PROJESİ - "İçimdeki Müzik" Kitap Etkinliği |
okusam-projesi-icimdeki-muzik-kitap-etkinligi haberin devamı için tıklayınız... |
_______________________________________________________________________________________ |
OKUSAM PROJESİ Velilerimizle Kitap Analiz Etkinliği |
okusam-projesi-velilerimizle-kitap-analiz-etkinligi haberin devamı için tıklayınız... |
_______________________________________________________________________________________ |
Okunan Kitapların Analizleri YapıldıOkusam projesi kapsamında her sınıf düzeyinde belirledigimiz kitaplar öğrenciler tarafından okundu. Kitap analizleri, kitap sınavları ve kitap ayraçları yapıldı. |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
OKUMA GRUPLARI OLUŞTURULDUOKUSAM projesi kapsamında Atakum İmam Hatip Ortaokulu olarak projeden sorumlu Elif YEŞÎL ve Gülay KİRAZ adlı Türkçe öğretmenlerimiz öğretmenlerle, velilerle ve öğrencilerle okuma gruplarını oluşturdular. Düzenli olarak kitap okuma tahlil çalışmalarını yapmaya başladılar. Okuma gruplarındaki kitapları okul panosunda sergilediler. |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
KİTAP KAFE ZİYARETİ GERÇEKLEŞTİRİLDİKoordinatör öğretmenlerimiz eşliğinde öğrencilerimiz, KİTAP KAFE’ye bir ziyaret gerçekleştirdi. Bu ziyaret kapsamında öğrencilere kitap okuma ve kitap temin etme mekânları tanıtıldı. |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |